استویا را از کجا بخریم؟

مرکز فروش استویا

قبل از اینکه به  سؤال “استویا را از کجا بخریم؟ ” پاسخ بدهیم، لازم است اطلاعات مختصری راجع به استویا، مزایای آن نسبت به سایر شیرین‌ کننده‌ها و همچنین انواع محصولات حاوی استویا ارائه کنیم، تا با آگاهی بیشتری بهترین برند استویا را انتخاب و سپس خرید کنید.

چرا استویا؟

شیرین کننده‌های طبیعی حاوی استویا امروزه به عنوان برترین و محبوب‌ترین محصول جایگزین شکر سفید در سراسر دنیا است. استویا از گیاهی با نام علمی Stevia Rebaudiana استخراج می‌شود. گیاه استویا، که با نام شیرین برگ هم شناخته مى‌شود، بومى آمریکاى جنوبى بوده و قرنهاست که توسط مردم این منطقه به عنوان شیرین‌کننده مصرف مى‌شود. محصولات حاوی استویا به دلیل اینکه منشا گیاهی دارد،  مورد توجه جهانیان قرار گرفته‌اند. در سال ۲۰۰۸ میلادى، سازمان غذا و داروى آمریکا (FDA) عصاره گیاه استویا را به عنوان شیرین‌کننده بی‌خطر براى استفاده در غذا اعلام کرد. استویا جایگزین بسیار خوبی برای شکر بوده و به دلیل اینکه در سیستم گوارشی جذب نمی‌شود و کالری‌زا نیست، برای افراد چاق و افرادی که به میزان دریافت کالری روزانه خود اهمیت می‌دهند، مناسب می‌باشد. همچنین شاخص گلیسمى عصاره گیاه استویا صفر است و همین امر، استویا  را به بهترین گزینه برای افراد دیابتی تبدیل کرده است. طعم شیرین استویا ناشى از استویل گلیکوزیدهاى موجود در برگ گیاه است. این ترکیبات کالرى‌زا نیستند و در برابر حرارت و محیط اسیدى پایدار بوده و ۲۰۰ تا ۳۰۰ برابر شیرین‌تر از شکر هستند. این فرآورده برخلاف شیرین‌کننده‌های مصنوعی مانند آسپارتام و ساخارین، فاقد عوارض جانبی است.

توصیه:

در هنگام خرید استویا به این نکته توجه کنید که به منظور کاهش شیرینی بسیار زیاد استویا و بهبود طعم آن، شیرین‌کنند‌ه‌های مجاز دیگری نیز به محصولات استویا اضافه می‌شود. این افزودنی‌های مجاز، عبارتند از اریتریتول، اینولین، مالتودکسترین، دکستروز، زایلیتول.  نکته مهم در خصوص افزودنی‌ها، شاخص گلیسمی و میزان کالری آن‌ها است. برخی از افزودنی‌های استویا بدون کالری هستند و شاخص گلیسمی کمی دارند و در عین حال، مزه و طعم بهتری به وجود می‌آورند. افزودنی‌هایی مانند دکستروز که شاخص گلیسمی آن صد است، در ماهیت مانند قند و شکر معمولی هستند. بنابراین حتما اطلاعات درج شده روی بسته بندی محصول را مطالعه کنید و از میزان کالری و شاخص گلیسمی محصول اطمینان حاصل فرمایید. همین‌طور افزودنی‌های آن‌را بررسی کنید.

 

اهدادارو تولید کننده انواع شیرین کننده طبیعی و بدون کالری استویا

شرکت اهدادارو تولید کننده  انواع متنوعی از محصولات طبیعی از جمله داروهای گیاهی، محصولات و مکمل‌های غذایی سالم است. این شرکت محصولات مختلف حاوی استویا را با برند ربودیان برای فروش عرضه می‌کند. این برند انواع شیرین‌کننده‌های طبیعی حاوی استویا، قرص‌های خوشبو‌کننده دهان و آدامس‌های غنی شده را در اختیار کسانی که به ارتقا سلامتی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، قرار می‌دهد.

محصولات حاوى شیرین‌کننده طبیعى استویا

در زیر فهرست شیرین‌کننده‌های طبیعی استویا و محصولات حاوی استویا تولیدی شرکت اهدادارو را معرفی می‌کنیم:

 پودر شیرین کننده طبیعی استویا حاوى زایلیتول / اریتریتول  خرید محصول

ساشه شیرین کننده استویا حاوى زایلیتول و اریتریتول  خرید محصول

 پودر شیرین کننده طبیعی استویا مخصوص کیک و شیرینی  خرید محصول

 پودر شیرین کننده طبیعی استویا بر پایه اریتریتول  خرید محصول

آدامس غنى شده با ویتامین ِD3  خرید محصول

 قرص خوشبو کننده دهان  خرید محصول

شما علاقمندان محترم برای خرید استویا می توانید به آدرس اینترنتی اهدادارو (اینجا) مراجعه کنید و محصولات تهیه شده از گیاه استویا را تهیه نمایید.

همچنین فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، کلیه محصولات شرکت اهدادارو را برای فروش عرضه می‌نماید.

در ضمن میتوانید با مراجعه به فروشگاههای سلامت‌محور در سراسر ایران اقدام به خرید حضوری محصولات استویا نمایید.

کلام آخر

وقتی شیرین کننده استویا را جایگزین قند و شکر معمولی کنید، گامی بلند در جهت ارتقای سلامتی‌تان برداشته‌اید. بنابراین بهتر است هنگام مصرف استویا، مطالب روی بسته‌بندی محصول را مطالعه کنید، یا به اطلاعات وبسایت تولید کننده محصول مراجعه نموده و افزودنی‌ها، کالری و شاخص گلیسمی آن را بررسی نمایید و با خیالی آسوده تر از شیرینی این محصول سالم و طبیعی لذت ببرید.

برای آگاهی از نکات مهم و کلیدی در مورد انتخاب و خرید استویا به اینجا مراجعه نمایید.

کاری از تیم رسانه اهدا دارو؛

اهدا دارو، اهدای سلامتی

برای دیدن لیست محصولات سلامتی شرکت اهدا دارو کلیک کنید.

 

5 دیدگاه برای “استویا را از کجا بخریم؟

  1. پینگ بک: خواص دمنوش گیاهی - اهدا دارو

  2. پینگ بک: نمونه برنامه غذایی برای رژیم کتوژنیک - اهدا دارو

  3. پینگ بک: نوشیدنی‌ رژیمی برای بیماران دیابتی و رژیم‌ لاغری - اهدا دارو

  4. پینگ بک: طرز تهیه چای ماسالا - اهدا دارو

  5. پینگ بک: استویا در رژیم غذایی: بله یا خیر؟ - اهدا دارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از کوکی‌ها استفاده می‌کند تا تجربه مرور بهتری را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت ، با استفاده ما از کوکی‌ها موافقت می‌کنید.